Disciples of Disordes
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Disciples of Disordes

Welcome to Dod! We are a Swedish raidng guild on the server Vashj.
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 70 Druid Titanis

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Titanis




Antal inlägg : 1
Registration date : 07-12-25

70 Druid Titanis Empty
InläggRubrik: 70 Druid Titanis   70 Druid Titanis Icon_minitimetis dec 25, 2007 12:46 pm

Name: Johan Åström

Ingame Name: Titanis

Ålder: 16

Erfarenheter av Karazhan: Har inga ännu. Har haft ett tag där jag sluta spela WoW när BC kom ut, innan dess har jag raidat Molten Core, Onyxia och Zul´gurub...

Ras: 100% vit inte invandrare... Nej skämt o sido jag är ju Night Elf.

Armory Link: Måste jag verkligen?? Skäms otroligt över mitt gear men okej då.http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Vashj&n=Titanis

När kan du raida?: Så länge ni har planerade raider så kan jag vara med på så många som möjligt. Ca 2-3 i veckan gissar jag på.

Är du berädd att farma pots innan raid: Om ni frågar mig snällt visst:)

Vad vill du få ut av guilden: Massa skojiga raider som kommer skapa nytt liv i spelet:)

Är du en aktiv spelare: Ja, spelar ungefär då 1-2 timmar om det inte är nåt speciellt per dag.

Kan du tänka dig respecca för guilden: Yes of course mate. Jag kommer förmodligen behöva skaffa ett nytt och bättre gear men om man har en shysht guild då, så går det ju fort:)

Cheers,
Johan.
Till överst på sidan Gå ner
Salena
Admin



Antal inlägg : 11
Location : Stockholm.
Registration date : 07-12-23

70 Druid Titanis Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Druid Titanis   70 Druid Titanis Icon_minitimetis dec 25, 2007 1:07 pm

Din gear är inte mykt o hänga i julgranen men du har i fall glöd /w mig i game för inv . Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://dodvashj.swedishforum.net
 
70 Druid Titanis
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Smeck 70 druid
» 70 Resto druid

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Disciples of Disordes :: Forumet. :: Ansöka? kilcka här.-
Hoppa till: